wtorek, 8 września 2015

Czas zmian

Kiedy czytam inne blogi i one nagle zamierają, zostaję z odczuciem niedosytu, ciekawości i trochę żalu do autora, że sobie tak po prostu znika. Dlatego postanowiłam już w momencie zakładania tej strony, że kiedy przyjdzie mój czas, to przynajmniej się pożegnam. I ten czas właśnie nadszedł. Przeprowadzki, zmiany języka, nowa praca i nowe zobowiązania oraz wyzwania życiowe powodują, że język niderlandzki odchodzi na dalszy plan. Dlatego zawieszam bloga. Nie zamykam, bo kto wie, co jeszcze przyniesie przyszłość? Być może moja ścieżka znów kiedyś skrzyżuje się z Holandią i wtedy wrócę do blogowania. A tymczasem chcę Wam wszystkim bardzo serdecznie podziękować za wspólną przygodę. Kiedy zaczynałam pisać głównie dla siebie, byłam zaskoczona, że ktoś to czyta, komentuje, zadaje pytania. Wasze maile i komentarze często nadawały bieg kolejnym postom, więc z pewnością bez Was to miejsce nie byłoby takim, jakim jest obecnie.
 
Dziękuję i do zobaczenia, usłyszenia oraz przeczytania w innych miejscach świata rzeczywistego lub wirtualnego!
 
Dorota
paral_lax <°)>< / Foter / CC BY-NC-SA
 

8 komentarzy:

  1. Wielka szkoda :((((( Bardzo przydał mi się ten blog w początkach nauki. Powodzenia dalej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda ,ale wierze ,ze jeszcze bedziesz pisala dla nas.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie zgadzam sie :)
    prawde mowiac to czesto tu zagladalem i powiem ze zaluje

    pozdrawiam i powodzenia
    Jacek

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielka szkoda, jedak dziekujemy Co za poswiecony czas-taka pomoc jest bezcenna

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za poświęcony czas na pisanie bloga z którego lubię korzystać.Powodzenia życzę Tobie

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba mieć sporo cierpliwości i wiedzę, żeby prowadzić taki fajny blog. Wow, ale fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę do nas wrócić! Zwłaszcza że link Edukacja w Holandii nie działa, a bardzo przydałyby mi się wiadomości na ten temat :/ właśnie teraz !

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoją opinią - z przyjemnością przeczytam Twój komentarz :) Podpisz się jednak proszę, zwłaszcza jeśli oczekujesz odpowiedzi.